niedziela, 19 kwietnia 2015

CZEMU MNIE NIE MA?

Hej! Jeśli obserwujecie mojego bloga (dziękuję!) to możecie zauważyć, że chwilę mnie tu nie było. Dlaczego?

Doba jest zbyt krótka i po prostu nie starcza mi czasu. W tym miesiącu mam sporo pracy. Myślę, że po majówce wrócę już do systematycznego postowania. Jeśli jednak chcecie być ze mną na bieżąco, to zachęcam go oglądania mnie na youtube <KLIK> (filmiki pojawiają się we wtorki i piątki) lub do obserwowania na facebooku <KLIK>

Życzę Wam przyjemnego majówkowego urlopu i naładowania baterii (taki jest mój plan)! Oby pogoda nam dopisała :)

Macie już jakieś plany na majówkę? :)

4 komentarze:

  1. Odpoczywaj i wracaj szybko na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj odkryłam Cię na Youtube i tak mnie oczarowałaś,oglądam już chyba ostatni Twój filmik ( przejrzałam wszystkie), a teraz zaczynam czytać bloga. : ) Jesteś fenomenalną dziewczyną z ogromnym talentem w ręku, piękne makijaże. Jestem zachwycona ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Инстраграмм являться самой популярной на данный момент площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень множество времени, потому гораздо лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://linktr.ee/krutiminst1i

    OdpowiedzUsuń