niedziela, 14 czerwca 2015

ODŻYWKA DO PAZNOKCI HEROME NAIL HARDENER EXTRA STRONG

Dziś chcę przedstawić Wam moją ukochaną odżywkę do paznokci. Jest to mój niezbędnik, bez którego nie wyobrażam sobie malowania paznokci :)










Odżywka do paznokci Herome nail hardener extra strong


Produkt do znalezienia (chyba) tylko na allegro. Cena: niecałe 40zł. Może się wydawać dużo, jednak mi ona starczyła na niecały rok, malując paznokcie mniej więcej co tydzień. Nie używałam tej odżywki jako typowej kuracji, tylko jako baza pod lakier. 
Używałam oczywiście odżywki z Eveline 8w1, jednak na moje paznokcie po jakimś czasie zaczęła źle wpływać. Paznokcie zaczęły żółknąć i łamały mi się w pół. Postanowiłam poszukać czegoś nowego i jedna w obserwatorek na Instagramie (mój profil to @milenamakeup1) poleciła mi właśnie tę odżywkę, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna :)
Zaznaczam, że odżywka zawiera niewielką ilość formaldehydu (w składzie dość nisko) i o ile w odżywce Eveline mi zaszkodził, tak tu po roku ciągłego używania nic złego się z paznokciami nie dzieje. Co więcej, rosną teraz jak szalone i nie pamiętam już kiedy ostatnio miałam rozdwojone końcówki, z czym wcześniej miałam problem. Paznokcie są twarde, silne i zdrowe :) Produkt ma mleczny odcień, ale na paznokciu nie jest mocno kryjący. Szybko zasycha. Pędzelek jest dość wąski, jednak w zetknięciu z paznokciem włoski rozszerzają się i szybko można pokryć płytkę. Dodatkowym plusem buteleczki jest zawartość metalowej kuleczki w środku, która dokładnie wymiesza nam płyn. Zostawiam Wam skład do przeglądnięcia i zalecenia od producenta, jak powinna wyglądać prawidłowa kuracja. 
Serdecznie polecam wypróbować jeśli jeszcze nie używałyście. Ja jestem zakochana! :)

Do następnego! :) 

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam 8w1, a niedługo mam zamiar przetestować czarną z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrzebuje tylko bazy żeby paznokcie nie były zabarwione przez kolorowe lakiery. A w odżywianiu paznokci ważna jest dieta, to ona wpływa w dużej mierze na ich stan. Warto o tym pamietać kupując kolejne odzywki które nie zawsze działają tak jakbyśmy chciały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie odpada, tak jak 8w1 zawiera formaldehyd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń