czwartek, 29 października 2015

PAZURY WYMALOWANIE SEMILAC'IEM


Od niedawna zaczęłam malować paznokcie lakierem hybrydowym Semilac. Dziś kilka słów co o hybrydzie myślę.




Tak wygląda stan maniciure po ponad tygodniu. Moje paznokcie rosną dość szybko, choć wydaje mi się, że pod hybrydą rosną wolniej? Może mi się tylko tak wydaje? Sama nie wiem ;) W każdym razie jestem niesamowicie zadowolona z lakierów hybrydowych bo to ogromna wygoda. Nie trzeba się przejmować o pazury przez ok 2 tygodnie. Jak pierwszy raz usłyszałam o hybrydach to pomyślałam, że to nie dla mnie, bo pewnie nie wyjdzie mi to za dobrze, a w malowaniu trzeba być bardzo ostrożnym, by nie wylać lakieru na skórki bo będziemy tak chodzić długi czas i nieestetycznie to wygląda. Zawsze najbardziej denerwowało mnie w zwykłych lakierach odpryskiwanie się na końcach, co w hybrydzie nie występuje :)





Ja aktualnie korzystam z hybryd Semilac. Teraz gości u mnie odcień 028 classic wine i 094 pink gold. Uważam to za świetne połączenie na święta bożonarodzeniowe. Kolor wina również pasuje do jesiennego klimatu, dlatego czemu miałabym sobie tego odmówić. Nie trzeba czekać do świąt ;)
Jedyni minus jaki zauważyłam w maniciure hybrydowym to to, że chyba od zmywania lakierów opuszki palców bardzo szybko się marszczą pod wodą, co wcześniej zdarzało mi się tylko, gdy bardzo długo się kąpałam w ciepłej wodzie. Teraz wystarczy dosłownie chwila. Miałyście tak może? Może to objaw alergii? 
Nie dziwię się już, czemu jest takie bum na lakiery hybrydowe, świetna sprawa! :)

Do następnego! :) 

24 komentarze:

  1. Kusza mnie te lakiery, ale chyba nie mogę się przekonać do hybryd ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu miałam bardzo podobne, zrobione również Semilac'ami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Najbardziej polecam kolor Semilac Mardi Gras 034:) Wygląda nieziemsko i nie opędzisz od komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jesienne kolorki, też mam je na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają. Ja jakoś boję się zadziałać z takimi lakierami. Obawiam się że coś nie wyjdzie ; (

    OdpowiedzUsuń
  6. od ponad 3 miesięcy stosuje hybrydy- Semilac właśnie i jestem totalnie zauroczona !! Już nie wyobrażam sobie tradycyjnego lakieru. Kiedyś wydawało mi się, że to zbyt czasochłonne itd. ale w porównaniu z komfortem noszenia i tym jak długo utrzymują się na paznokciach (wyglądając cały czas tak samo pięknie) czas poświęcony na ich zrobienie to nic. Polecam każdemu :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. a jakei macie lampy do tych hybrydów ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory :)
    Zapraszam do mnie: http://whisperedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. witam :) jakiej firmy brązową kredkę polecasz do zaznaczania linii wodnej ?nigdy nie robiłam takich kresek więc chciałabym kupić coś z czego będę zadowolona..czarna kredka raczej na pewno odpada,bo wydaje mi się że na co dzień nie pasuje i mogłabym wyglądać niekorzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kredkę z Avon, jest to kredka w odcieniu dark brown.

      Usuń
  10. Fajnie wyglądają te kolory. Ja mam żele ale są bardzo niepraktyczne i ciężko jest się przyzwyczaić. Myślę nad hybrydami :)
    Zapraszam do siebie http://dressed-in-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokietki w super kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadza się objaw alergii ,często o nim czytam

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadza się objaw alergii ,często o nim czytam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis, osobiście bardzo lubię Semilac sprawdzają się u mnie najlepiej !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten pink gold, muszę sie w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ja jeszcze rozmyślam nad hybryda, póki co mam swoje naturalne :)
    zapraszam na swój blog,
    https://haveyoudoneyourhomeworrk.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lakiery hybrydowe, szczegolnie te od semilac :)

    http://endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam kilka, świetne są :) Zresztą widać, bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie :D podoba mi się zestawienie czerwieni ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, jak dbasz o dłonie? Stosowałaś może taką kurację parafinową? sklep.malpex.pl/produkt/marion-do-ciala-parafinowa-kuracja-dla-dloni/

    OdpowiedzUsuń