piątek, 21 listopada 2014

PAZNOKCIE W ŚNIEGU?

 
Cześć! Mimo, że śnieżnej zimy jeszcze nie ma (i dobrze!), na moich paznokciach już śniegiem zawiało ;) Muszę przyznać, że taki efekt bardzo mi się spodobał.
A zasługą takiego efektu jest brokatowy lakier do paznokci Lovely, nr 4. Ostatnio pokazywałam go w zakupach. Mam jeszcze czerwony, ale o nim będzie później :)


BROKATOWY LAKIER DO PAZNOKCI LOVELY TOP JEWELS NR 4


 
 








 Lakier rozprowadza się bardzo łatwo, ma świetny pędzelek, bo jest szeroki, ale też nie za szeroki. W razie potrzeby można położyć 2 warstwy, ja mam 1 warstwę. 
Jeśli chodzi o zmywanie, jest to trudniejsze niż zmycie zwykłego lakieru do paznokci, natomiast nie jest to jakieś baardzo trudne i mozolne. Wystarczy po prostu dłużej ścierać z paznokcia. Ja nie nałożyłam już na te płatki top coat'u, może gdybym to zrobiła, to zmyło by się łatwiej. Jeszcze to sprawdzę i dam Wam znać ;)

Ja jestem bardzo zadowolona z tego lakieru :) A i koszt to niecałe 9zł, więc niewiele. 

A Wy miałyście/macie może ten lakier? Jeśli tak, to dajcie proszę znać jak się u Was sprawdza :)

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Ja mam tego typu lakier z inglota i essence i one masakrycznie długo schną, nawet jak dam top coat to nic nie pomaga. A przy dwóch warstwach to już w ogóle. Ten Ci szybko schnie?? Używam ich trochę inaczej, nabieram patyczkiem pojedyncze kułeczka i nakładam na paznokieć, na to top coat i wtedy nie ma problemu ze schnięciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie za fajnie. Ten schnie bardzo szybko, nie ma z tym kompletnie problemu :)

      Usuń
  2. Ślicznie, oby śnieg i mrozy zbyt szybko do nas nie zawitały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt z tymi białymi matowymi drobinkami-płatkami :-) zarówno na całym pazurku jak i tylko na połowie, w połączeniu z beżowym lakierem, jak pokazywałaś w filmiku (btw cudowny makijaż tam masz <3)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam fazę teraz na takie paznokcie ciągle :) dziękuję :)

      Usuń